sobota, 15 czerwca 2013

Penn i Zoe

Dzisiaj niestety nie mam dobrych wieści. Ostatnio rozniosła się plotka, że Penn Badgley i Zoe Kravitz rozstali się. Moim zdaniem tworzyli śliczną parę. Ponoć Penn wyprowadził się od swojej ex i obecnie ma problem ze znalezieniem mieszkania. Niektórzy twierdzą, że jest to tylko "odpoczynek". Para rozstała się ponoć w przyjacielskich stosunkach i obyło się bez łez. Powodem rozstania była ich kariera. Szła w innych kierunkach i przez to para nie miała dla siebie czasu. Możemy mieć nadzieję, że do siebie wrócą?
Lubiliście ich, jako parę? Czekam na Wasze opinie.

Wiem, że mnie kochacie!
xoxo
GossipGirl

7 komentarzy:

  1. a moim zdaniem oni do siebie nie pasowali:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, kompletnie do siebie nie pasowali.

      Usuń
  2. Ed miał wczoraj (27.06.) 26. urodziny.

    Limka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na bloga : http://summerlovelly.blogspot.com/
    Obserwujemy i komentujemy ?? Ja już : 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow! Uwielbiam twojego blooga <3
    Zapraszam do mnie: http://my-name-is-gossip-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wpis

    http://xurl.pl/6jjl

    OdpowiedzUsuń
  6. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń

Hej tu Plotkara, która uwielbia czytać wasze komentarze! Mam nadzieję, że posty się podobają i będą przez was komentowane. Czekam na wasze opinie!

P.S. Komentarze zawierające linki do waszych blogów będą usuwane, jeśli nie znajdą się w odpowiedniej zakładce, czyli w SPAMie.

xoxo
GossipGirl