sobota, 9 lutego 2013

Kaylee DeFer w filmie Abducted

Witajcie!
Mam nadzieję, że nie będziecie na mnie źli, gdy poinformuje was o nowym filmie Kaylee DeFer.


Kaylee przez wielu z was jest nielubiana, a złą sławę przyniosła jej rola oszustki Ive Dickens, ale mam nadzieję, że ma ona również swoich fanów (jak np. mnie).
26 marca film "Abducted" ma ukazać się na DVD (w Ameryce). Koszt będzie wynosił 15dolarów, ale oczywiście my mamy ograniczoną możliwość, aby ten film zakupić.
Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z filmu:


Czy macie zamiar obejrzeć ten film? Ja może się skuszę i wtedy napiszę wam moją opinię o roli Kaylee.

Do następnej plotki!

Wiem, że mnie kochacie!
xoxo
GossipGirl

3 komentarze:

  1. Nie lubię jej, ale może obejrzę ten film z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli obejrzysz, to napisz swoją opinię na mojego meila (patrz: O mnie). Wtedy na pewno wrzucę to na bloga.
      xoxo
      GossipGirl

      Usuń
  2. We, as Facebook users, show convenience as our vulnerability, and the internet
    is all too happy to accommodate that desire. Numerous popular websites and blogs get significant percentage
    of their visits from Facebook sharing and promotion.
    Instead, they will siphon off a small amount
    at regular intervals, which is less likely
    to be flagged by the user or bank.

    My web site - get more facebook likes

    OdpowiedzUsuń

Hej tu Plotkara, która uwielbia czytać wasze komentarze! Mam nadzieję, że posty się podobają i będą przez was komentowane. Czekam na wasze opinie!

P.S. Komentarze zawierające linki do waszych blogów będą usuwane, jeśli nie znajdą się w odpowiedniej zakładce, czyli w SPAMie.

xoxo
GossipGirl