niedziela, 14 kwietnia 2013

Just Jared/Armani Exchange Music Festival Brunch

Zauważono: Ed Westwick i Jessica Szohr na brunchu


Wczoraj (13 kwietnia) Ed i Jessica pojawili się na Just Jared/Armani Exchange Music Festival Brunch. Przyszli osobno i nie mają ze sobą żadnych zdjęć. Jak pamiętam Ed i Jessica byli kiedyś parą. Festiwal odbył się w Miramonte Resort w Indian Wells w Kalifornii. Oto kilka zdjęć:




Informacje na temat brunchu otrzymałam od Limki. Dzięki :*

Wiem, że mnie kochacie!
xoxo
GossipGirl

15 komentarzy:

  1. Ed wyglądał zdecydowanie lepiej jako Chuck.. :] Vanessa całkiem dobrze. I jaka figura.. Dlaczego wszystkie aktorki są tak idealne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo, jaka owłosiona klata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ed zdecydowanie wyglądał lepiej jako Chuck w serialu. :DD
    Szkoda że nie zostawił sobie jego stylu. ;-)
    A Vanessa wygląda całkiem fajnie...

    Pozdrawiam.!;D
    ZuZa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Eda <3 Awwww.... ta klata...
    Vanessa była głupia i jak mogła rzucić Eda! Zdzira.
    KochankaEda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porąbało? Jeśli podoba ci się ta klata to naprawdę masz coś z mózgiem. I Vanessa nie mogła rzucić Eda, pomyśl zanim coś powiesz.

      Usuń
    2. Jeju, pomyliłam się, chodziło mi o Jessikę. omylić się już nie można? Ty musisz się znowu czepiać. Normalnie może mi się podobać. O gustach się nie dyskutuje,więc się udław.

      Usuń
    3. Nie, nie można się OMYLIĆ, naucz się polskiego,a nie. No to jak ci się podoba to mi cię żal

      Usuń
    4. Jeju literówka, bo Tobie na pewno to się nigdy nie zdarzyło. Jak tak bardzo chcesz zmieniać świat, to zacznij od siebie.
      KochankaEda

      Usuń
  5. Jak wesoło :) Lubie te wasze kłótnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie moja wina, że tamta użytkowniczka jest taka agresywna i prowokuje mnie do kłótni.
      KochankaEda

      Usuń
  6. Ed wrzucił na twittera zdjęcie z Jessicą

    http://instagram.com/p/YK-4NAvV16/#

    Jeśli chcesz możesz je wstawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ed ma Twittera? Bo ja słyszałam, że nie ma prawdziwego konta, tylko ktoś się podszywa. Mogłabyś podać linka?

    Limka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :)

      https://twitter.com/iam_edwestwick

      Usuń
    2. Dzięki. :)

      Limka.

      Usuń
    3. Chociaż nadal nie jestem przekonana, czy to jego prawdziwy Twitter, bo nikt z obsady GG go nie obserwuje ani nikt inny sławny.

      Limka.

      Usuń

Hej tu Plotkara, która uwielbia czytać wasze komentarze! Mam nadzieję, że posty się podobają i będą przez was komentowane. Czekam na wasze opinie!

P.S. Komentarze zawierające linki do waszych blogów będą usuwane, jeśli nie znajdą się w odpowiedniej zakładce, czyli w SPAMie.

xoxo
GossipGirl