czwartek, 28 lutego 2013

Ed Westwick na Pre-Oscar Parties

Witajcie! Dawno nie pisałam o Edzie, więc teraz zamieszczam plotkę o nim!


Ed był widziany na przyjęciu przed rozdaniem Oskarów w Cheteau Marmont (23 luty). Ed w pewnym momencie poszedł napić się białego wina, gdy się odwrócił, drogę zablokowała mu grupka kobiet. Widocznie Ed nadal jest rozchwytywany. Tym razem prezentował się o niebo lepiej niż na otwarciu nowego sklepu Tomy'ego Hilfigera (czytaj więcej: http://gossipgirl-plotka.blogspot.com/2013/02/otwarcie-sklepu-tommyego-hilfigera.html ).
Co sądzicie o Edzie? Czekam na wasze opinie.

Pytania bez odpowiedzi (przynajmniej na razie):
Czy Ed znowu zacznie dbać o siebie?
Czy następnym razem zobaczymy Eda w jeszcze lepszej formie?

Wiem, ze mnie kochacie!
xoxo
GossipGirl

42 komentarze:

  1. Ed jest jakiś pojebany, najpierw ćpa, a potem przychodzi na przyjęcie przed rozdaniem Oscarów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może sama jesteś. Ed jest fantastyczny. Nie znasz go i komentujesz, a może myślisz, że jesteś fajna? To po prostu żałosne!

      Usuń
    2. Sama jesteś żałosna, mam prawo do wyrażania własnego zdania!

      Usuń
    3. Może i masz prawo, ale nie powinnaś go obrażać. To tak jak i ja mam prawo obrazić Ciebie, tak? Więc powiem Ci coś: Wariatka!

      Usuń
    4. Ale ja nie obraziłam cb, tylko Eda, więc się nie mieszaj. Jak masz jakieś problemy z mózgiem to idź się leczyć. PSYCHOLU!!!

      Usuń
    5. Ja jestem Psycholem!!!! Czemu mnie obrażasz, bo co, uważasz, ze Ci wolno? Co z tego, że obraziłaś Eda, a nie mnie, ale ja go lubię i będę go bronić. To tak jakbym ja powiedziała, ze jakimś Poje*anym psycholem jest ten FALKOWICZ, którego masz w nicku (ktokolwiek to jest). Widzę, ze jesteś jego fanką, więc co łyso Ci? FALKOWICZ TO PSYCHOL!

      Usuń
    6. O TY,TERAZ TO PRZESADZIŁAŚ SUKO!!!! Jak możesz wgl porównywać Eda do Falkowicza?? On jest najlepszy.Chyba cię coś poje*ało dziewczynko!!!!! Ogarnij się zanim coś powiesz. Nie, że nie lubię Chucka, ale Ed nie może sb tak bezkarnie chodzić w tym garniturku! Jeszcze raz obrazisz Falkowicza, a twój ryj odpadnie ci razem z mózgiem!!! JESTEŚ JAKAŚ POJE*ANA!!

      Usuń
    7. Słucham? Trochę przesadzasz, nie sądzisz? Weź coś na wstrzymanie. Sama jesteś poje*ana, że ciągle mnie obrażasz i zachowujesz się agresywnie. Mam nadzieję, że chodzisz do psychologa, choć nie wiem, czy Ci pomoże. Powinnaś się trochę uspokoić, DZIEWCZYNKO!

      Usuń
    8. Teraz już nie odpisujesz, prawda? Zatkało dziewczynkę i fankę jakiegoś głupiego Falkowicza.

      Usuń
    9. Głupiego Falkowicza ????? Nie oceniaj ludzi bo pozorach !!!!!!!!!

      Usuń
  2. Nie zatkało mnie! Nie przesadzam. To ty przesadzasz, myślisz, że jesteś taka mądra i fajna? To chyba ty chodzisz do psychologa i z pewnością masz tam swoje własne krzesełko i misia i tam możesz się wypłakać i wyżalić. Ogarnij się CHORA DEBILKO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu zaczynasz? Sama jesteś chorą debilką. Weź w ogóle idź, nikt Cię tu nie chce. Porąbana hipokrytka!

      Usuń
    2. No chyba ciebie nikt nie chce nudziaro. Wgl masz jakiś język jak stara krowa na dodatek z jednym żołądkiem! Pewnie nawet nie wiesz co to żołądek bo ty go nie masz i wyglądasz jak zryty hipopotam.

      Usuń
    3. Słucham? Wiesz, że twój komentarz świadczy, że masz 10 lat, bo poważny człowiek nie pisze takich głupot. Nie znasz mnie, a gadasz jakieś rzeczy z kosmosu. Naprawdę coś z Tb nie tak.

      Usuń
  3. No wiem, wykryto u mnie chorobę psychiczną, a teraz lecę bo mam dość na dzisiaj, JUTRO KONTYNUACJA, BÓJ SIĘ!!

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG co za chlew

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że się działo...
    Do Fanki Falkowicza: skąd takie informacje, że ćpa? Coś mnie omineło? Bo nic na ten temat nie wiem...

    Zauważyłam, że już 25 osób zagłosowało w ankiecie więc coraz więcej nas tu. I dobrze! Więcej osób-więcej notek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Profesjonalistka1 marca 2013 16:11

    Pozdrawiam Mariusza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ed mistrz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja z niecierpliwością czekam na obiecaną "kontynuację" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. I co dzisiaj coś nie piszesz krowo?? Już nie jesteś taka odważna jak wczoraj?? Więc ja napiszę pierwsza. Zastanawiałam się nad tym jak można być tak poje*anym jak ty i uznałam, że zachowujesz się jak SUCHE MOKRADŁO!! HA, i co łyso ci?


    A co do tego skąd wiem, że Ed ćpa
    http://gossipgirl-plotka.blogspot.com/2013/02/co-sie-stao-z-edem.html
    Może tylko jara trawkę, ale WHAT THE FUCK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja tu widzę? Znowu mnie obrażasz i nazywasz krową? Czy nie znudziło Ci się to?
      Teraz mam Ci coś do powiedzenia: SAMA JESTEŚ KROWĄ!! OGARNIJ SIĘ!!!!
      Żeby nie było, że jestem tchórzem i anonimem, będę się teraz podpisywać.
      Kochanka Eda

      Usuń
  10. NIC TU NIE WIDZISZ TY STARA PIERDOŁO! BO JESTEŚ ŚLEPA JAK JAKIŚ MARNY KRET DO RUR KANALIZACYJNYCH! I nie obrażaj mnie, bo tylko ja mam do tego prawo. Jak się nie zamkniesz to powieszę cię za dupę w moim ogródku aż puścisz pawia! MORDA, ty niedorobiona pięcioletnia DZIEWCZYNKO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to przesadziłaś!!!!! Nawet mnie nie znasz i nie wiesz, gdzie mieszkam, więc nie możesz mnie powiesić w ogródku, chyba się źle czujesz, ze myślisz, że mi coś zrobisz. Jesteś naprawdę jakaś chora. Weź lepiej się utkaj i zajmij tym swoim żulem (chodzi mi o tego Falkiewicza czy jak mu tam). Ten twój idol nie dorasta Edowi to pięt. Ed jest zajebisty, a ty żałosna. Po prostu idź się leczyć. Mam Ci dać numer do psychiatryka, czy sama poszukasz w książce telefonicznej?
      Kochanka Eda

      Usuń
    2. Zulem ???????????? hahaha

      Usuń
  11. Znam cię lepiej niż ci się wydaje!! I znajdę cię choćbym miała szukać w całym pieprzonym ZASRANOWIE! JAK TY DO JASNEJ, PIEPRZONEJ, ZASRANEJ, GÓWNEM OBSIKANEJ CHOLERY MOGŁAŚ NAZWAĆ FALKOWICZA ŻULEM?? Zaraz nie wytrzymam i zadźgam cię pasztetem! I jak mogłaś tak okropnie zmienić nazwisko Falkowicza?! WEŹ IDŹ! fjkgopjrthijtfre...AAAAAAA! A numer do psychiatryka mam na szybkim wybieraniu!! JA PIEPRZĘ , TAKIEGO PEDOFILA JAK TY TO JA NA CAŁYM ŚWIECIE NIE WIDZIAŁAM!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YYY... powinnaś się uspokoić, bo zachowujesz się co najmniej dziwnie. Jesteś jakąś psycholką i naprawdę idź się leczyć. Tylko przeklinasz jak jakaś poje*ana i obrażasz mnie. Może zaczniesz mnie jeszcze od dzi*ek wyzywać, bo powiem coś o tym twoim kochanym idiocie? WIĘC MASZ: FALKOWICZ TO NAJBARDZIEJ ZASRANY I POPIEPRZONY FACET NA KULI ZIEMSKIEJ JEŚLI MA TAKIE POPIEPRZONE IDIOTKI ZA FANKI!!!!!!!!!
      Kochanka Eda

      Usuń
  12. NO TO SIĘ DOIGRAŁAŚ! Jak mogłaś tak obrazić Falkowicza, ty niewychowana, w kiblu wysrana, pieprznięta HEMOFILIO z rozdwojoną jaźnią!! WEŹ KUP SB MÓZG BO NAJWYRAŹNIEJ TWÓJ ZJEBAŁ SIĘ GDY SPADAŁAŚ Z ZASRANOWA! Za niedługo pójdę do cb i dam ci taki wycisk, że Ed pomyśli, że jesteś ROZPIEPRZONYM POMIDOREM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, dziecko uspokój się. Myślisz, że mnie przestraszysz? Pieprzysz cały czas głupoty. Wiesz w ogóle co to hemofilia? Bo chyba nie. To jest choroba krwi, a nie mózgu. A nawet jeśli mam hemofilie, to na szczęście nie mam schizy jak NIEKTÓRZY (bez nazwisk)!!!!!!!!!!!!!!!
      Kochanka Eda

      Usuń
  13. Wiem co to hemofilia dzikusie, zostałam uświadomiona w tej i innych sprawach. Jestem ogromną fanką Falkowicza i będę go bronić jak lwica, a jak coś ci nie pasi to zapchaj się niedogotowanym kartoflem z Mongolii, którego wysrał GANGNAM STYLE! Mam w nosie co twój latający mózg (bo jak wcześniej mówiłam odpadnie razem z ryjem) sb myśli. FALKOWICZ JEST NAJLEPSZY I NAJSEKSOWNIEJSZY NA CAŁEJ ZIEMI! Oj Falkusiu, Falkusiu, co za kartofle żyją na tym świecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YYY... czy ja rozmawiam z inteligentną osobą? Jesteś jakaś nienormalna, a tak po za tym to argumenty Ci się kończą, wiec daj spokój i przyjmij porażkę. A z tą Mongolią to normalnie tak pojechałaś. Facet od Gangam Style jest z Korei Południowej a nie jakiejś Mongoli czy innego gówna.
      I możesz sobie myśleć co chcesz i o Falkowiczu i o Edzie, ale nie obrażaj go, bo on jest zajebisty, a ten twój gówniany gościu jakiś zryty pewnie.
      Kochanka Eda

      Usuń
    2. dziecko, opanuj się

      Usuń
    3. Falko rządzi <3 a do Eda nic nie mam i niech tak zostanie amen

      Usuń
  14. Niestety nie umiem się opanować. MONGOLIA, KOREA, JAPONIA CZY INNE CHINY, WSZYSTKO I TO SAMO. Falkowicz nie jest zryty i nigdy nie poddam się w bronieniu go. Jeśli mi nie wierzysz jak wspaniały jest , to wejdź na mojego bloga którego podałam w zakładce SPAM. FALKOWICZ RZĄDZI!!!! TY ŻULU JEDEN!!!! JEAAAA!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ojeju, co za patologia.

    OdpowiedzUsuń
  16. pozdrawiam osoby które czytaja komentarze i maja z tego ubaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej kochanie,
    Uwielbiam plotki, kłótnie i skandale, ale czy czasem nie przesadzacie? Ten blog jest poświęcony aktorom "Plotkary", a nie kłótniom. Dlatego proszę, aby zaprzestać pisać komentarze, które obrażają innych, są wulgarne i nic nie wnoszą. Piszcie komentarze, w których przedstawicie swoja opinie na temat aktora i nie "czepiajcie" się opinii innych. Mam nadzieję, że taka sytuacja się nie powtórzy. Proszę nie spamować pod postami.
    Pozdrawiam!
    xoxo
    GossipGirl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale było wesoło :) I jeszcze do fanki Falkowicza NIGDZIE nie jest napisane że Ed ćpa!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ed ćpa i można to zauważyć na każdym zdjęciu, też go lubię, ale niestety zapuszcza się coraz głębiej i głębiej :(


    Tutaj filmik, Ed świeżo po działce :

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QvexZvyG3sM

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko, przeczytałam te komentarze i popłakałam się ze śmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko ćpa wielkie mi coś. Każdy teraz ćpa... Może nie radzi sobie z popularnością?

    OdpowiedzUsuń

Hej tu Plotkara, która uwielbia czytać wasze komentarze! Mam nadzieję, że posty się podobają i będą przez was komentowane. Czekam na wasze opinie!

P.S. Komentarze zawierające linki do waszych blogów będą usuwane, jeśli nie znajdą się w odpowiedniej zakładce, czyli w SPAMie.

xoxo
GossipGirl