czwartek, 4 kwietnia 2013

"Plotkara"- czy będzie film?

Witajcie! Dzisiaj mam dla Was kolejną plotkę, ale niestety nie są to najlepsze informacje.


Serial "Plotkara" cieszył się dużą popularnością, jednak po 6 sezonach seria się zakończyła. Już wtedy mówiono o możliwości powstania filmu. Ostatnio była szansa, aby film rzeczywiście powstał, ale jedna z gwiazd nie ma zamiaru podpisywać umowy, a jest nią... Blake Lively! Film z pewnością nie mógłby powstać bez naszej kochanej blondynki, Sereny van der Wodsen. A wy co sądzicie o filmie? Czy chcielibyście, aby powstał? Czekam na wasze opinie!

Na celowniku:
Penn i Leighton nie są zadowoleni z decyzji Bake? Czy chcieliby zagrać w tym filmie? A może to tylko plotka?

Wiem, że mnie kochacie!
xoxo
GossipGirl

P.S. Przypominam o konkursie! KLIK Macie już tylko tydzień, na wysłanie prac!

6 komentarzy:

  1. To niech zrobią bez Sereny, lubię ją, ale skoro Blake nie chce grać... -,- A naprawdę chciałabym zobaczyć taki film, zresztą Plotkarę oglądałam głównie ze względu na Chair, więc brak Sereny nie przeszkadzałby mi aż tak bardzo.
    Ale pewnie bez niej nie zrobią, bo film nie byłby taki popularny. :/

    Limka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym zobaczyć film ponieważ strasznie lubiłam oglądać serial głównie dla Chair. Niestety bez głównej bohaterki plan nie wypali, szkoda że Blake nie chce wystąpić mogłoby z tego wyjść coś na prawdę fajnegoo.! :D

    PozdrÓówkaa.!;D
    ZuZa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadałam za Sereną, ale bez niej Plotkara to nie to samo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez Blake Lively,ten film nie byłby taki jak powinien. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie chce grać. Na pewno film byłby bardzo popularny jak serial :D Mam nadzieję, że jej się jeszcze odmieni i będzie chciała w nim zagrać.

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie! bez niej to nie to samo! nikt jej nie zastąpi.. Niech nie kręcą filmu.

    OdpowiedzUsuń

Hej tu Plotkara, która uwielbia czytać wasze komentarze! Mam nadzieję, że posty się podobają i będą przez was komentowane. Czekam na wasze opinie!

P.S. Komentarze zawierające linki do waszych blogów będą usuwane, jeśli nie znajdą się w odpowiedniej zakładce, czyli w SPAMie.

xoxo
GossipGirl